Τηλεφωνική υποστήριξη

Η OpenCart Greece (Custom Services LTD) μαζί με όλες τις υπηρεσίες που σας προσφέρει, πλέον μπορεί και σας προσφέρει τηλεφωνική υποστήριξη, πάνω στην πλατφόρμα OpenCart και όχι μόνο. Η υπηρεσία της τηλεφωνικής υποστήριξης παρέχεται μόνο με χρέωση και γίνεται μετά από παραγγελία και όχι αυτόματα με κάθε τηλεφωνική σας κλήση.
Η υπηρεσία τηλεφωνικής υποστήριξης περιλαμβάνει:

  • από 10 ώρες τηλεφωνικής υποστήριξης τον μήνα.
  • υποστήριξη σε ηλεκτρονικά καταστήματα OpenCart που έχουμε κατασκευάσει εμείς ή άλλες εταιρίες. Μόνο OpenCart καταστήματα.
  • η τηλεφωνική υποστήριξη αφορά τις εργάσιμες ώρες της εταιρίας μας που μπορείτε να βρείτε εδώ.
  • η χρέωση εργάσιμης ώρας αφορά κάθε φορά, συνολικά 60 λεπτά (από το 1ο λεπτό της ώρας).
  • η υποστήριξη αφορά επικοινωνία μέσω τηλεφώνου και εάν απαιτείται να γίνει development, τότε η λύση στο πρόβλημα σας μπορεί να είναι έτοιμη μέσα στο διάστημα 10 λεπτά – 24 ώρες. Ο χρόνος και το κόστος είναι ανάλογο του κάθε αιτήματος και χρεώνεται έξτρα.



Χρεώσεις:
Βασικό πακέτο: 450 € +ΦΠΑ / μήνα για 10 ώρες το μήνα και υποστήριξη μέσα σε 4-48 επόμενες εργάσιμες ώρες.
Πλήρες πακέτο: 1650 € +ΦΠΑ / μήνα για 30 ώρες το μήνα και υποστήριξη μέσα σε 4 – 10 επόμενες εργάσιμες ώρες.

Η πληρωμή του συμβολαίου τηλεφωνικής υποστήριξης γίνεται κάθε 1η εργάσιμη του μήνα προκαταβολικά και αφορά παλιούς και νέους πελάτες.

Επικοινωνήστε μαζί μας πατώντας εδώ.

Θέλετε υποστήριξη δωρεάν για δικό μας προϊόν; Την έχουμε
Μπορείτε να ζητήσετε ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του συστήματος αιτημάτων που διαθέτουμε εδώ: http://support.opencart.today/

Εάν το αίτημα υποστήριξης που κάνετε αφορά δημιουργία αλλαγών, με κώδικα ή/και κάποια υπηρεσία χρεώσιμη, τότε θα ενημερωθείτε για το κόστος πριν οτιδήποτε αλλαγή.

Όλες μας οι υπηρεσίες παρέχονται με εγγύηση σε αυτό που προσφέρουμε και στην ποιότητα του. Εάν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα είμαστε εδώ μαζί σας πάντα για να βρούμε μια λύση.

Τελευταία ανανέωση τιμών στις 20/10/2016